PUT IT DOWN ON ME

Idag är en jobbig dag. Vanligtvis brukar jag vakna ganska lätt, men imorse var det såhääääär svårt att komma ur sängen. Hade spanska och matte - tråkigaste ämnena ever, följt av idrott som inte är favoriten heller. Sen kommer man hem och har tänkt va med en kompis, så inser jag att jag har två prov imorn. Och min Pappa säger nu att jag inte får åka med min klass till Afrika för att "det är för sent att diskutera nu" . . är typ gråtfärdig. Men jag har lovat mej själv att inte skriva massa emo inlägg på bloggen för jag vet att ingen vill läsa det ändå så vi skippar det idag och sammanfattar allt genom att kort och enkelt säga : idag var en dålig dag.
- EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0