MY OBSESSIONS

Tänkte lista lite grejer som jag varit BESATT i under åren. Vi början då från 4an tänkte jag :)


Leonardo DiCaprio. Sommaren när vi skulle sluta 4an var jag förälskad i denna pojke. Kommer ihåg att Linnea visade mej Titanic och att vi satt och snackade om Leo HELA TIDEN. Denna förälskelse höll på i några månader tills jag fann min nya dröm kille . . .


Erik Segerstedt. Han var typ min idol i ett år. Ville fan gifta mej med honom. Höll en Erik fan-club på stallet.se hahaha. Jag minns att någon tjej hade vunnit en träff med honom och skrev om hur kul det var och jag tyckte hon va vääärsta bitchen fast hon inte gjort något alls (;


Björn Gustafsson. Sen hade jag som många andra tjejer i 2008 (tror jag?) en crush på honom. Tyckte han var sjukt rolig och snygg. Kollade på Melodi Festivalen bara för att han skulle vara med (': Nu när jag kollar tillbaka tycker jag inte han är så snygg ändå? Eller?


The Dark Knight. Jag VET INTE vad det var med mej och den här filmen, men gud vad insatt jag var. Man var nog värsta Batman-fanet ett tag där. Min smak i filmer har nog förändrats VÄLDIGT mycket eller så tyckte jag att jag va cool för att jag kollade på action filmer, men jag har typ inget intresse för filmen längre. Den var jätte bra när jag såg den, och Heath Ledger är PERFEKT som The Joker men, jag fattar inte varför jag tyckte den var så grym? Liksom, varför just den? Skrev typ värsta långa inlägget i min blogg back then och sa till alla att se den eller så kunde vi inte va vänner längre. Asså. What.


Hundparken. Nu ska jag vara helt ärlig. Hundparken va mitt LIV. Satt i flera timmar och försökte gå upp i rang. När normala barn satt på playahead satt jag och spelade ett online spel om hundar. Hahahah, jag dör. Jag grät när det stängdes ner. Det var så grymt underhållande (': Dom flyttade till en dansk park men det var inte samma grej så jag slutade. Annars vet jag inte HUR LÄNGE jag fortsatt. Mina hundar hette Baby Royale & Fruit . . och Danny Saucedo. Hahahah, jag var cool ok.


Transformers. Hade säkert många intressen emellan men en väldigt stor del av min sommar och första halv året av förra skolåret spenderades antingen framför min TV där jag kollade på Transformers, framför min iPod där jag kollade på Transformers, eller med en kompis då jag pratade om hur snygg Shia Labeouf va. Älskade och älskar fortfarande filmen, men jag kunde typ hela filmen utantill efter en vecka. Woops.

Och last but not least . . . mitt största 'obsession' . . .



ALL TIME LOW. Det skulle ta mej flera timmar att förklara hur mycket jag älskar detta band. I snart två år har jag lyssnat på dom nästan varje dag. Jag tröttnar aldrig. Dom är så äkta, och jordnära. Jag har aldrig träffat någon som fick mej att känna mej så speciel som Alex gjorde när han höll min hand. Jag blir alldelles varm när jag tänker på det (': Jag älskar dom så mycket att i flera månader före jag ska se dom i konsert pirrar det i magen och jag börjar fundera på vad jag ska ha på mej och säga till dom när jag träffar dom. Ingen, och jag menar INGEN, kommer någonsin förstå hur mycket jag faktiskt älskar dom. Jag har aldrig riktigt sett upp till någon så som jag ser upp till dom. Kommer nog aldrig sluta älska dessa fyra människor (':
Och där har ni några av mina obsessions.
- EMELIE

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, jag känner igen mig på ALLA punkter.

2011-02-03 @ 21:07:33
URL: http://extermination.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag hade också hundparken jag var en lila hund och hette Gull Gull. Jag grät också när HP lades ner, jag var på version 2 för några år sedan men det var bara skräp.



Saknar hp mycket, det var så trevligt folk där :)

2011-08-11 @ 14:30:35
URL: http://thelifeofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0