EXTRA TERRESTRIAL



Har varit i skolan idag men dom släppte ut oss tidigt så nu är jag hemma hos Sarah och passar på att blogga lite medans hon är lite busig och laddar ner låtar. I helgen åkte jag och Sarah och kollade på bio med Qasim. Den hette typ Morning Glory? Tjejen som spelar Regina George i Mean Girls (favorit film foreveeeer) var huvudrolled :) Den var ganska bra & hade jätte bra musik i bakgrunden hahah. Bara jag som märker när filmer har bra musik? Efter det kom hon hem till mej och vi lagade värsta middagen hahah. Jag som kallar en baguette, lite blåbärs soppa och cider gourmet (hahahah Tessie)! Nä men jag var verkligen stolt att det blev så gott. Omar svängde förbi också. Sen kollade vi på CSI Miami och somnade såsmåning om efter vi gått in på en gay chat hemsida och kollat lite hur det var. Ganska trevligt. Bögarna har en skön internet community. Igår åkte jag och skulle köpa underkläder . . asså jag vet inte vad som hände. Åkte dit med 700 och kom hem med 50 ): Not fun. Måste skaffa job . . alltså jag klarar inte av att inte ha pengar!
Ooooh, idag betalade vi för min resa till Afrika. I vår ska vi åka till Kenya med skolan! Weee vad excited jag är :)
Ska hitta på något trevligt att blogga om eftersom jag inte varit så duktig på sistone . .

- EMELIE

Kommentarer
Postat av: tessie

hahah gourme middagen in my <3

2011-02-06 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0