I JUST NEED SOMEBODY TO LOVE

Inte för att jag tror att ni är så värst intresserade så tänkte jag bara säga att eftersom att Emelie aldrig uppdaterar så tycker jag inte heller att det är så kul att uppdatera. Känns som att det har blivit mitt ansvar eller vad man nu ska säga. Så ah det är därför jag aldrig uppdaterar heller.

En annan sak jag tänkte berätta är att imorgon åker jag till skåååååååååne. Ska bli attans najs, pappa ska på nån grej så då tänkte vi att jag kan åka med också och ha det trevlans.
Och på måndag åker jag, mamma och mormor till fuerteventura, det är en av canarie öarna ifall ni inte visste det. Det ska iallafall blir hel skönt.
Ifall jag inte hinner skriva nått imorgon så uppdaterar jag nästa måndag! :D
- LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0