FÖRSTA INLÄGGET PÅ TYP EN MÅNAD

Tja :) Har inte bloggat på typ en månad? Men nu gör jag iaf det.
På torsdag vare fest hos Tiffany, sen sov jag och Carmen därrr. Vaknade till Kevin som satt framför DJ bordet och remixade Just Dance hahah. Roligaste kvällen/natten/morgonen sen jag flyttade till Dubai. Vi ska köra samma grej på torsdag igen (:
Sen igår så låg vi mest runt hemma och spelade kort (coola ungar) men vi gick ut och åt på någon mexikansk restaurang lite senare och sen sov jag hos Carmen. Idag har vi bara pluggat, kollat på Jersey shore och pratat i telefon med Sarah (:
Nu sitter jag bara och lyssnar på Bonkers (:
- EMELIE
Jäkligt intressant update? Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0