LOVE IT OR LEAVE IT

Det var ett tag sen jag gjorde en Love it och Leave it, så varför inte nu liksom?
- Söta iphone skal. Själv ska jag skaffa ett som ser ut som en ääännggeeeel. (Btw så får jag en iphone snaaaaart. :)))))
- Resor till solen. Helt brutalt skönt att komma ifrån kyla såhär års och åka ner till värmen.
Jag vill tillbaka till Fuerteventura något brutalt !
- Snook AKA Oskar Linnros&Daniel Adams-Ray. Älskaälskaälskaälska är allt jag säger.
- Sony Ericsson P1i. Åh fyfan vad jag hatar den, den vill inte alls göra det jag säger, och när jag trycker på knapparna så händer det inte ett piss. Bläääää hatar den något brutalt!
- Slasket. Kan inte vädret bestämma sig för ett väder? Antingen snö eller INTE snö, inte nått där emellan, bara jättejättejobbigt.

- LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0