LET YOUR COLORS BURST

Jag blir så jävla emo. Här sitter man och sliter och försöker skriva ett acceptabelt inlägg, och så känner man att man lyckas. Så klickar man på 'spara & publicera' OCH SÅ STÄNGS INTERNET AV.
Så allt jag satt och funderade på i dom 10 minuterna det tog att skriva inlägget, allt är nu borta. FAN.
Men, basically, så skrev jag att jag inte bloggat för att jag inte kunde lägga upp bilder och jag störde mej på det. Jag ska också till Schweiz och åka skidor vilket är najs, men jag tror jag kommer faila eftersom jag inte åkt på två år + att min jacka är knallrosa så ingen kommer missa när jag ramlar i backen :) Sen kommer jag inte ihåg mer, men det var säkert två mer punkter som jag diskuterade.
Jag ska nog skriva om Paranormal Activity 2 eftersom jag såg den igår nu, om inte internet bestämmer sej för att faila igen alltså.
- EMELIEEEEEE

Update: Jag tänker inte skriva om filmen ikväll ;p Jag är inte på humör längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0