I WANT IT PAINTED BLACK

Så just nu är jag i Schweiz. Jag vill nog inte lämna detta ställe. Fyfan vad underbart det är (': Massa snö och gulliga små hus och dom säljer små fickflaskor i varenda affär vilket är najs . . om man andvänder fickflaskor alltså. Vi kom fram kvart över nio imorse sen drog vi till lägenheten som är fint placerat precis brevid en kyrka som verkar känna att det är nödvänding att ringa klockorna i hela 10 minuter. Men det är najs, för våran soffa är grymt skön och om man öppnar fönstret i mitt rum så kan man se hela byn + massa snöiga berg.
I andra nyheter så har någon Rolling Stones låt fastnat på mitt huvud. Jag kan bara fem ord, och låten är verkligen hemsk men jag kan inte sluta nynna på den ): Och mina pjäxor var för små så mina ben gör väldigt ont just nu . . men annat än det är allt bueno.
Såhär ser iaf byn ut :) Lite fun facts eftersom jag är en nörd; det där spetsiga berget ni ser är samma berg som dom har på Toblerone paketen. Och det heter Matterhorn, vilket också är en attraktion på Disneyland. Okej jag ska sluta nu.
ISHKYYY,
- EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0