FÅTT EN FLASKA I HUVUDET

HEJHOPP!
Jag blev lite små ledsen när jag fick höra att Axel inte har pyjamasbyxa på sina topsites längre, bara för att han inte går in på bloggen så mycket längre. Så fy skäms Axel. :(

Snart ska jag åka till sku, fy fasen vad jag inte orkar det idag. Okej jag orkar inte bara idag, jag orkar typ aldrig längre. Men vad gör man inte för att bli ledare liksom.

Och en annan sak, när jag ska ladda upp bilder på bloggen och jag ska välja en bild som ligger i iphoto, då finns inte dom senast bilderna jag har lagt in på datan. Så är det någon, någon alls där ute som vet hur man kan uppdatera detta på nått sätt? För jag vill gärna kunna lägga in bilder av de senaste bilderna jag har lagt in på datan. Men det verkar inte Vilgot vilja..

- LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0