Dagens ämne-De fina pottorna

åååååå pottor är någon underbart och fint, seriöst jag blir nästan tårögd när ja tänker på dom!
Historia
Denna underbara historia har ja hört av min käraste hästs barn B)
Det hela började med att deras förfader hade lite problem med att hinna till toaletten på kvällarna (ja precis,han pissa missa på sig) , DÅ .... kom mormor uggla på att han skulle ha en liten tekopp som han kan kissa i på kvällarna men den var ju såklart för liten , men då så tillverkade faster mumin en större version av tekoppen som hon döpte till pottan efter sin son pottan.
En rörande historia (tårögd)
men hörni mina fina rumpnissar , ja ska dra mig vidare till pottfabriken (längtar)
puss på pottan :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0