THIS AFTERNOON

Oooooh ibland är jag bara så lucky! Fick panik för klockan är typ 22:20 och jag kom på att jag hade matte läxa så jag ba NOOOOOOOOOOOOOOOO så insåg jag att det var Tisdag imorn och jag har inte matte på Tisdag :) YUS! Trodde jag skulle behöva ge upp min samling då jag brukar kolla på Glee på min lärares dator (yupp hon är så tuff så hon låter mej göra det) men icke!

Idag var ridningen lite failad. Jag sov på vägen dit, yupp så trött var jag, plus att jag typ höll på att ramla av p.g.a trötthet. Sen var det någon liten amatör som joinade våran grupp och hon hade typ problem med att skilja vänster från höger? Hmmmmm. Plus att vi skulle göra en stor volt (heter väl så på svenska?) på mitten så står hon typ vid C och gör så att hästen snurrar runt några varv och sen börjar hon garva och ba "hahaha vad gör jag?" :/


Men jag är meeeeega trött nu så jag avslutar med en bra låt som jag upptäckte idag på Virgin Radio. Hahaha jag tycker den stationen var lite humoristiskt nämnd. Kanske bara va jag?



Visste ni att en av mina nära vänner bor granne med sångaren i Nickelback? Ibland önskar man att jag bode i Kanada också. I Later amigos :)
- Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0