IRRITATION

Nu är jag f*n inte på bra humör.
Okej, så min bror gillar att ha snygga kläder men han orkar inte köpa dom själv så han brukar låta mej åka och köpa kläder åt honom. Så igår insåg jag att han inte köpt kläder på jätte länge så jag frågade om han ville att jag skulle köpa kläder och han sa ja så jag bad min pappa köra mej till köpcentrummet idag så vi kunde köpa kläder till Niklas.
Så idag är Sarah här och vi har gjort oss iordning och allt så kör vi till Dubai Mall och ska kliva ur bilen så frågar pappa om vi har pengar så jag ba, "Äh nej?" så ger han mej 300 dhs? Det köper typ ett par jeans så jag ba "Men tror du jag ska kunna köpa nya kläder till Niklas med det här?". Så börjar han säga att han inte visste att vi skulle köpa kläder till Niklas? What? Och så säger han att vi behöver planera och typ sätta oss ner och kolla på vad han behöver? What? Och så säger jag att jag redan vet vad han behöver så börjar han säga att han inte har pengar och han orkar inte ta 2 minuter från sin dag för att hämta ut lite pengar? Så börjar han typ gnälla på mej i bilen framför min kompis? Så vi fick ta hem henne och nu har jag inget att göra hela dagen så jag får väl sitta här framför datan hela dagen.

Tack Pappa :) Du gjorde denna dagen hysteriskt rolig och inte alls pinsam och irriterande!
- EMELIE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0