IF I EVER SEE YOU

HAYHAYHAY!
Tänkte bara skriva ett litet inlägg om dagen.
Jag var ju först i skolan, som ni alla säkerligen förstog. Jag hade EA hela dagen. Och eftersom att jag är ganska smart av mej så hade inte jag skickat mitt arbete som ligger på min data till skolan, så ah jag kunde ju inte jobba. -.-
På lunchen så fick jag och Bea lära oss att dansa vals. Vi är förfasiken grymma ! :D Vi dansade runt lite hit och dit. Haha vi råkade till och med dansa in i Marcelo. Det var ju lite synd om honom. (:

Imorgon ska jag och far min in till stan, han ska klippa sej och sedan ska vi gå och kika på converse till oss. (: Sedan drar vi vidare och kollar på biiiiiiiiiiiilar ! Wiiie ! :D Men eftersom att min pappa är aningens lat så vill inte han åka hela vägen till porsche för min skull. ): Det är lite sorgligt. Men jaja.

Nu måste jag städa mitt rum. BLÖÖÖH
- PEACH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0