BEDROCK

TJENATJENA
Tänkte berätta om gårdagen lite granna.
Jag åkte med Nejla till stan efter skolan, vi gick runt lite där. Vi satte oss på Mcdonalds ett tag och käkade. Sedan gick vi vidare till Drottninggatan och blablabla. Under våran lilla tur där hittade jag vita och röda geekglasögon, jag kunde inte släppa dom så dom fick följa med mej hem. (: Nu har jag två glasögon mer till min samling. (:

Sedan åkte vi till Grönan. När vi kom dit var det typ bara massa emosar där. Men det visade sej att nått hårdrocks band spelade där. Måste bara säga att det var den sämsta musik jag någonsin hört.  

Lite senare kommer Nejla hit. Då ska vi se på film och lite såånt. (:
ISHKY - LiNNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0