TRY SLEEPING WITH A BROKEN HEART

TJENA MITTBENA (:
Jag känner fortfarande att jag aldrig har nått intressant att skriva. Så jag får väl fortsätta skriva om min dag tills ni människor (även fast jag inte vet om alla är människor) ger förslag på vad man kan skriva. (:

Iallafall så var jag i stan efter skolan idag med Bea, det var trevlans. Vi fixade presenten till Emmi. Vi köpte lite morötter och gurkor till henne. Hoppas hon inte ser detta nu. o_o Sedan köpte jag en ny väska, lite kläder till Emmis fest och en sjal. Tror det var allt. (:

Nu ska jag äta.
ISHKPAT
- LUSK



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Åh tack Linnea, jag är så glad att jag har så fina vänner <3

2010-03-12 @ 00:24:31
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0