SOMEONE'S ALWAYS TRYING

HALLO.
Som ni människor kanske kan se så har Emelie gjort om bloggen en aning, jag tycker det blev mucko gulligt. (:

Känner att jag kan berätta om min kuliga dag också. Vi bojkottar (stavning?) skolan och går direkt till efter skolan. Då var jag med Natalia, Nejla och hmm hemlig. Haha. Vi var ute och fotade ganska länge. Och hade det allmänt trevligt. (:

Bilderna kommer imorgon eftersom att jag har ängat typ hela eftermiddagen åt att ladda upp dom på facebook, så jag har ingen ork kvar till att ladda upp dom här. :D Sedan måste jag fixa en header till dessa 3 flickors blogg som var här idag också. Men det gör jag också imorgon, för jag kommer inte hinna idag. (:

Nu ska jag gå och lägga över en film på ett USB-minne. (:
ISHKPAT U MISHMISH LUSKYY


Haha cp (;

Den här bilden är så jeedrans fin på Nejla. (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

OH MY GAD VILKEN FIN BILD PÅ NEJLA JAG DÖR

2010-03-25 @ 21:43:08
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0