ÖGONBRYN?

Hai hai, satt här i några minuter och funderade på att blogga om, men som vanligt kom jag inte på något finurligt. Så jag satt där och läste bloggar, och la märke till en viss persons ögonbryn som jag tyckte var snygga (haha jag vet, wtf?) så börja jag tänka - whats up with ögonbryn anyway? Vad har dom för syfte? Och mustascher också, om dom verkligen var nödvändiga skulle väl kvinnor ha dom också?
Ansiktshår-tankar åt sidan, vad har nu gjort idag? Jag har varit i skolan och kämpat emot tillfälliga hostattacker. Vill inte bli sjuk till på torsdag för skolan ska åka och dyka! Ska man stanna hemma eller imorn? Hjälper det? Whatever, vi får se hur jag känner mej imorgon. Måste mejla min lärare och se till att jag hamnar i rätt dykgrupp men Sarah och Alex :)
Men nu ska jag chilla lite, :) ISHKYPAT! - EMELIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0