IT TASTES LIKE YOU BUT SWEETER

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Levde livet utan problem ;)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Va i skolan skulle jag tro.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Bugels, Tostitos med lime smak, White cheddar popcorn, Nachos & Glass :)
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Therapy - All Time Low, Lose it - Eminem, Rockstar - Nickleback, Jizz in my pants & I'm on a boat - Lonely Island :)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Det finns så mycket . .

6) FEM DÅLIGA VANOR
Knäcker fingrarna, biter på naglarna. Det är nog dom enda.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rida, skådespela, va med kompisar, ta bilder & BLOGGA! :)

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Typ ultra gammeldags kläder? Dom är inte så heta.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Leksaker? Ämh, jag kör väl på min gitarr, data, kamera, iPod . . jag kommer inte på fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0