IN THE NIGHT I HEAR THEM TALK

What's up kitties? (: Idag har småbarnen (4 åringarna) friluftsdag och i ett försök att slippa arabiska så ska jag hjälpa till. Vi fick dessutom ha på oss vad vi ville (vi brukar ju ha uniform) bara kläderna var samma färg som ditt lag. Weeheey (:


Efter skolan ska jag förmodligen åka och köpa min gitarr! (: Oh I'm so happy. Har inte helt bestämt vilka sorts strängar jag vill ha, men modellen är jag ganska säker på. Sarah ska också hänga med så hon kan köpa skor till friidrotten imorgon (: Jag ska springa 200 meter och hoppa höjdhopp . . vill inte riktigt hoppa men men.

Vi hörs någon gång under dagen! (: ISHKPAT!
- EMELIE.

Kommentarer
Postat av: melle

cool blogg du har, riktigt fin!:D



gjort idag?:D kraaamisar:d

2010-03-09 @ 18:48:22
URL: http://hhoneylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0