HEY SOUL SISTER

Herregud, vakande immorse med värsta krampen i hela kroppen; ruggen, nacken, benen, rumpan. Måste vara från wakeboardandet (vattenbräda) igår ;) IT WAS INTENSE. Men, jag tänkte i slösa min sista dag på lovet i min sägn så jag och Sarah drog iväg till vattenlandet Atlantis. Det var mkt trevligt men lite av en besvikelse, jag trodde dom skulle ha mer attraktioner, men det va kul ändå. Ända dåliga var att jag och Sarah flöt runt i sånna där upflytbara "munkar" och jag höll på att garva och så helt plötsligt gled jag ur den in i vattnet jätte fort. Såklart vare ett gäng pedofiliga araber som simmade förbi precis då och börja verkligen ASGARVA i typ 700 år, och sen när vi skulle lämna parken så såg vi dom och alla ba "AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA" och pekade ): Jag visste inte vad jag skulle göra så jag ba "AHAHAHAHHAYOURUGLY" och då blev dom lite tystare.


Hit åkte jag (: Det fanns hajar in the water like OMG! Nä men det fanns en glasvägg som skilde deras vatten från badvattnet.

Ja men jag har iaf åkt och köp yoghurt och bär så jag ska göra en smoothie! (: Jag är fett taggad. Kanske kollar på Transformers också, har inte sett den på ett tag. Minns ni i sommras när jag va obsessed? Älskar fortfarande den, Shia Labeouf är bara för hothot :)

ASDFGHJKL, ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0