HELLO, HELLO, BABY YOU CALLED

TJENISPENIS
Sofia ville att jag skulle uppdatera bloggen. Men hm jag blev lite osäker på om jag verklgien ville göra det eftersom att hon kallade mej för nörd. o: Fast ah jag är en nörd så det är okej ändå. (:
Men jag har verkligen inget att skriva, det ända jag har att skriva är om dagen, men det är inte så kul att skriva eller läsa om.

Och vet ni vad jag just kom på?
Nä det gör ni inte, men jag kom på att jag inte har kollat min tamagotchi på hela dagen. Och då kanske den är död. Får nog ta och kolla upp det ! o:
*Springer ner till väskan och hämtar tamagotchin*
Den var inte död som tur va, men den mådde attans dåligt. ): Och vet ni nått mer? Nej det för ni inte igen. Men min tamagotchi har blivit äldre ! :D Så nu är den inte barn längre, den är tonåring. :)

Och jag vet att ni folket tyckte detta var ett attans intressant inlägg, men ja vad gör man inte för Sofia? (:
ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0