CHIQUITA BANANA

Hey there :) Jag har ytterst svårt att skriva just nu för att mina fingrar är jätte kalla. Dom är inte så flexibla så dom orkar inte sträcka sej för att slå rätt tangenter, men dom värmen säkert upp sej snart.

Igår kom någon upp och frågade om hon fick ta bild med mej. Jag blev lite förvirrad men sa bara, "Umh, yea sure". Så hon fick sin pojkvän att dra fram en kamera och ställde sej mellan mej och Sarah och poserade. Jag kände mej fett kändis, men jag är fortfarande väldigt förvirrad över VARFÖR hon ville ta bild med mej?

Har precis vaknat, druckit en av mina underbara smoothies och ska nu duscha. Har fortfarande ont i hela kroppen så vi får se hur detta går ):


Jag vet inte ens hur länge jag garva när jag såg denna bild, men jag slänger in den så ni får njuta lite av den också medans jag tar en pause för att rena mej själv :)
ISHKPAT, EMELIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0