OM BLOGGEN

Hej bloggen. Jag vet inte ens vad som hander med pyjamasbyxa. Jag sitter i USA for dom som inte visste, sa alla bokstaver finns inte med. Jag forsoker iaf.
Pa sista tiden sa har jag glidit ifran bloggen lite, mer an vanligt. Ni vet hur jag ar, jag glommer blogga vissa dagar och ar inte sa aktiv om helgerna. Men nu hare varit mer an en vecka sen jag bloggade, och det var inte ens pa riktigt da. Jag vet inte vart Linnea ar heller? Lasarna har gatt ner till typ 2? Sa jag vet inte ens varfor jag bloggar. Jag ska forsoka skarpa mej, bli lite battre. Pyjamasbyxa har inte dott ut an, eller? Jag ska gora det jag kan for att fa bloggen att bli som den va.
Ishkpat, Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0