NANANA, NI ORKAR SÄKERT INTE LÄSA DETTA

Hejhopp.
Jag håller med Emelie om att bloggen typ dör mer och mer nu. Vilket jag tycker är attans synd. Men just nu så har jag ju inte skrivit på ett tag eftersom att jag inte är hemma. Och jag inte pallar sitta vid den här otroligt sega datan. Det tar typ 1 timme för den att ta upp en ny internet sida. Men iallafall, så när jag kommer hem så kommer jag antagligen skriva lite oftare. Men eftersom att jag har glidit ifrån datan ganska mycket nu så kommer jag förmodligen hålla mej ifrån den när jag kommer hem. Så det blir kanske inte såååå mycket bloggande. Men whatever. Jorden går ju inte under ifall vi inte skriver så ofta.

Och jag förstår inte riktigt hur Emelie inte kan veta vart jag är, för jag skrev ju ändå att jag skulle åka till Blekinge i 2 inlägg under, tror jag. Men ja, jag är i Blekinge. Och jag kommer hem imorgon. Då kommer jag vara hemma i ungefär 1 vecka eller kanske lite mindre, för jag och Bea ska kanske åka nånstans. Ja men vi får se hur det blir. 

Undrar om ni folket som fortfarande läser bloggen har orkat med att läsa hela vägen hit ner i mitt satsiga inlägg. Och ifall ni har det så kan jag meddela er om att jag kommer lägga upp attans mycket bilder nu i dom kommande inläggen, för jag har tagit väldigt mycket bilder nu medans jag har varit borta. Så det blir ju lite trevlans kanske. 

Men nu ska jag inte tråka ut er som fortfarande läser, så ha det trevlans i det varma vädret, och använd solkräm ftw. ;D
ISHKPAT. - LINNEA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0