YOU WOULD NOT BELIEVE YOUR EYES

Jag hade väldigt tråk igår när jag skulle gå och lägga mej, så jag tog massa myyskoobilder innan jag tvättade bort sminket och grejer. (:

Vi kanske ska återskapa fjortisluggen? (Hmm, nä skulle inte tro det va?) x)

Jag hade tråk, så jag tog massa freakade bilder. (Ordet freakade passar väldigt bra in på vad som just hände mej btw xD)

Idag var jag i stan och såg Avatar med min familj, det var väldigt trevlans. (: Jag har ju redan sett Avatar, men idag såg vi den i 3D, jag känner att det inte var så mycket skillnad från den utan 3D. Menmen, det var asbra iallafall. :D

Idag köpte jag äntligen en keeeeps. Det kändes bra. (:

Jag köpte också en ny mössa, inte den snyggaste, men jag hade stora behov efter en mössa. (: Och den andra bilden, så såg jag ut innan jag drog till frisören i torsdags. ;) Jag vet att ni tycker jag är heeet.
ISHKPAT LINNEALUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0