WHEN THE WORLD COMES DOWN

HEY. (:
Idag har jag varit i skolan, om ni läst inlägget nedan vet ni nog redan det. Men, jag tänkte på er som inte läst det inlägget, så jag informerade er om det återigen!

1. Jag vill tipsa om en blogg, den heter hbic, och jag tycker hennes stil är schajt cool. (:
2. Ni ska också få ett låttips, here it is ;



Hahaha jag tänkte precis på att tänk om typ 50 år när jag är 63 och bestämmer mej för att söka upp min gamla blogg? Asså jag kan föreställa mej att jag sitter där helt förbryllad över faktumet att jag var en sån liten schajtunge.

Min rygg gör uscheligt ont just nu, SEE YA LATER ALLIGATORS.
ISHKYPISHKY.


I love you, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0