WHAT ABOUT NOW

HALLÅHALLÅ
Idag var jag
som sagt i stan med Emelie, det var väldigt najs. (: Men jag köpte ingenting eftersom att jag inte hittade det jag vill ha. -.- När vi kom hem så tog vi lite bilder.




Det är inte alltid man blir bra på bild kan jag säga x)

Lite senare så åkte jag och Tessie till Täby och såg Avatar. Det var väldigt mycket strul först. För tydligen hade Tessie köp gått igenom när dom köpte biljetter på internet. Så vi fick köpa biljetter i salongen och massa, det var jättestressigt. Det låter inte som det, men det var verkligen det. Filmen var vartfall ASBRA, min nya favorit film måste jag säga, den ägde sönder. Jag kommer förmodligen se den massa fler gånger. (:

Jag vill vara en Avatar. (:

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0