LETS BRING IT BACK

Idag var första dagen i skolan efter lovet. Det var inte så farligt faktiskt, men det var väl förmodligen för att vi inte gjorde nått. Men det var bara najs. Och så ska vi typ ha det resten av veckan, fast det är typ 2 dagar som vi bara ska läsa. Och jag hatar att läsa! o_o

Det var också en person som har färgat håret blont under lovet, men det var mer gult faktiskt, den personen ser förfasiken ut som en KYCKLIG! Inte okej, inte okej!

Efter skolan var jag med Bea, det hände inte så mycket då. Och sedan åkte jag till stallet. Jag fick rida Yrsa, det var kuligt. :D När jag skulle gå ner till ridhuset, så gick jag i en liten backe typ, och då helt plötsligt börjar jag glida och helt plötsligt ramlade jag, gissa om jag fick ont i rumpan? x) Men jaja, så kan det gå. (;
ISHKPAT LINNEA

Kommentarer
Postat av: Emelie Waldemark

SV: haha aa, scary shit (:

2010-01-11 @ 23:26:43
URL: http://waluuws.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja precis, alla penslar är gratis där :D Kramar

2010-01-13 @ 12:30:45
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0