KNOCK THEM DOWN

Jag hade skummaste drömmen inatt. Jag kommer inte ihåg allt, men det började med att jag och mn familj stog på Kinesiska muren. Sedan sprang jag där ifrån och hoppade in i en golfbil. Och kom det nån snubbe och började köra ikapp med mej. Men min golfbil var förstog så den kunde intre köra genom alla genvägar, men jag vann iallfall. Sen kom min mamma och sa att jag skulle komma, då åkte vi till ett flygplan.
Sen kommer jag inte ihåg mer, men jag kommer ihåg att den var ypperligt skum vartfall x)

Igår kväll fick jag värsta rycket och började städa mitt rum. Det har nog aldrig hänt mej förrut, men nu är mitt rum fint vartfall. :D Så det känns bra. Får se hur länge det håller. :p

Är det btw bara jag som inte visste att Leighton Meester sjöng? Jag hörde en låt av henne idag. Och jag ba: wtf? Men hon är ju fan duktig på att sjunga. Men jag blev ganska shockad. x)

ISHKPAT LUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0