I'M SAD

Heyhå (:
Denna helg har ägnats åt att plugga, planera min hunds bröllop (jag vet jag är cool) och gnälla om kläder.
Idag gifte sej min hund och efter det åkte vi (jag, Carmen & Sarah) till en park med en liten sjö och badade med hundarna. It was supahfun (:
Min pappa ska till Australien och han vill inte köpa tre klädesplagg till mej som jag verkligen jätte gärna vill ha. Det är liksom inte bara "åh vad gulliga" utan "I MUST HAVE THEM!". Jag vet hur mycket jag skulle ha på mej dom också . . . men pappa säger NOI. ): Så nu är jag väldigt ledsen. Jag tappade också bort mina favorit flip flops. ): Today is a bad day for Emelie Lenny Susilus Mård.
Hejdå. ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0