I'M S-S-SO SORRY

FÖRLÅT. FLÖRLÅT. FRÖRÖLÅT.
Jag vet jag suger men jag har ett liv som kommer före bloggen lite sådär you know. MEN - denna vecka då jag varit borta har faktiskt inte varit en vanlig vecka. Min kompis från Australien är här och jag har varit med henne. Vi har campat, shoppat, åkt skridskor, och emellan allt detta har jag pluggat för prov och varit sjuk. Därför har jag inte bloggat på ett tag.

Men nu vet ni att jag lever. (: Jag ska till Megan snart. Venne vad vi ska göra men det får vi seee. Ska till Carmen senare, ska sova där med Sarah. Och sen ska jag till Megan dagen efter. (: Vi ska kanske åka skidor.

Jag har en ny friend btw haha. Hon är ny på min skola och hon är väldigt cool, hon heter Kenzie och ser ut som Kenza. o_o Lite weird ellerhur?
NU SKA JAG GÅ. ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0