I AM YOUR FATHER

Okej angående mitt förra inlägg, jag brukar inte spela HP. Jag har spelat det typ två gånger, och jag erkänner det var lite roligt . . .

HEJ ALLA BARN (:
Idag har jag varit i skolan och lärt mej saker. Kul va? Sen kom jag hem, gjorde läxor, spelade gitarr, åt och kollade på Monk. Ingen Scrubs idag (WHAT?!) men kanske kollar lite senare innan jag ska sova. Oj den var tydligen 12 nu . . . trodde den va halv 11. O_O

Vi kan ta en dagens (:
Dagens humör: Seeeeeeeeg.
Dagens vill ha: Dunks och en iPhone
Dagens citat: "LETS PARTY ROBOT STYLE!" (Jag förstår om ingen fattar, det är bara jag och Kenzie som gör det.)
Dagens klädsel: Shorts och en brun tröja.
Dagens hiss: Min mattelärare Mr. Asim! :) Han är verkligen den snällaste människa jag någonsin träffat asså jag kan inte ens förklara hans coolhet.
Dagens diss: Min gympalärare.

ISHKPATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0