GYM CLASS HERO

Godmorgon (: Sitter just nu i skolan, min klass har matteprov men jag behöver inte ta provet än för att jag missade några dagar av skola och därmed inte visste att det var ett prov. Dagens humör är mest sööööööömnig. Jag dog typ på engelskan för vår lärare läste högt och man blir så trött av sånt :/ Aya, nu har jag iaf 45 minuter av "EA" så jag kan göra vad jag vill! Våra lärare har sorgligt nog blockat facebook så jag kan inte göra något med det . . .
Ikväll ska jag kanske se Avatar med Megan, hon kom från Australien några dagar sen! (:
Men nu ska jag ta och försöka hitta på något annat att göra än att lurka runt på facebook. ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: Mika

Svar Självklart ;)

2010-01-07 @ 08:35:15
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0