MODERN WARFARE

Kände för att göra ett collage med bilder från 2009, visseligen blir det bara bilder från halva året eftersom att bilderna från våren inte ligger på den här datan. (:


Själv tycker jag att Juni och Juli gick väääldigt fort, och jag känner att nog alla andra också tyckte det. Om det inte var nån deprimerad unge där ute i världen som inte gjorde nått, och tyckte tiden gick jättelångsamt?

Men iallfall så var jag bland annat i Skåne och hälsade på några kompisar. Vi badade och hade det väldigt trevlans. (:
Jag var också nere i Blekinge, vilket jag är varje år. Men jag känner att det är inte sommar på riktigt om jag inte får åka ner dit på sommaren.
Jag var också mycket på Gröna Lund med massa olika folk, vilket var väldigt kuligt. Jag och Emelie träffade även våran dåvarande bloggidol Amir (Gaybloggen.com), vi var överlyckliga. Men nu förstår jag inte direkt våra känslor till honom. :p 
Som ni kanske minns så hade jag och Emelie en vecka i juli där vi hade olika teaman varje dag, och så sprang vi runt i stan med skyltar som det stog vårat blogg namn på. VI fick faktiskt ett par nya läsare genom det också. (:



Det hände egentligen inget speciellt dom här månaderna. Skolan började och jag fyllde år. Och jag har för mej att mitt och Tessies ÄLSKADE Harry Potter spel tog slut! :'( Men det var nog det ända. Bilderna får tala för sej själva. (;



Det var inte så mycket som hände i Oktober och November heller egentligen. Jag färgade mitt hår brunt, jag blev faktiskt nöjd med det och känner att jag ska fortsätta att ha ett brunt ett tag. (: Vi fick bajskorvar till lunch, mmm säger jag bara. Och jag träffade på många grodor i Lindholmen. o_o


Sofia kom upp till Stockholm, det var väldigt kul eftersom att vi inte hade träffats på 5 år ungefär. Hoppas på att jag kan åka ner till henne snart. (:
Första snön kom, och till min förvåning så kom det bara mer och mer snö, och den ligger kvar fortfaranade. (:
Johanna, Tessie och Sandra färgade håret (Är osäker på om Tessie färgade det i December eller November), alla färgade det mörkare än vad dom hade innan. Och jag känner att alla passade attans bra i det. :D
Jag gick på ett ridläger. Det var jättekul och jag lärde mej mycket. (:
Jag fick också min efterlängtade gitarr på julafton. :)

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0