CASH FLOW











Nejlas finger (:



Nejla och jag läste, och då visade det sej att jag var på sida 146 och hon på 46, det var ganska ballt måste jag påpeka. (:

Idag har jag varit i skolan, det var fett najs. För vi läste typ hela dagen, det är skönt. (: Fast vi hade typ ett uppehåll från läsningen och gick på ett projekt intro grej, lärarna spelade upp fulaste tyska låten, och sedan körde dom värsta teatern, fyfan vad pinsamt det var. Man typ satt där och skämdes över lärarna. :o På eftermiddagen läste vi igen, det var också skönt. (:

När vi slutade skolan så skulle jag åka till täby med Nejla, men jag kunde inte hitta min husnyckel, självklart fick jag panik, och letade efter den, jag slängde ut typ allt från Nejlas skåp, men kunde inte hitta den. Så jag hällde ut allt från min väska, den låg inte där. Då fick jag ännu mer panik, s¨å jag sprang till min jacka, men den låg inte där heller. Vid det laget var jag gråtfärdig (Blir alltid det när sånna saker försvinner). Så jag ringde min pappa, men när han svarade ångrade jag mej för jag visste att han skulle få damp när jag berättade. Men jag berättade hur det låg till, och ja han blev arg. Men så jag blev ännu mer :( men jag sket i nyckeln och tog tåget till Täby, när jag satt på tåget så kommer jag på att jag la min nyckel i min plöska bara för att jag inte skulle tappa bort den, hej jag är smart. xD

Jag känner att jag har skrivit ganska mycket nu. :o Lite too much kanske? o: Jaja.
ISHKPAT LINNEA

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sööta bilder :D

2010-01-15 @ 21:20:20
URL: http://sannawilen.blogg.se/
Postat av: TESSIE

therese gillar ;)

2010-01-16 @ 13:22:47
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0