CRACK A BOTTLE

HALLOO!
Jag känner att jag glömde blogga igår, och emelie bloggar ju fortfarande inte. -.- SEGT!

Idag var jag i skolan, vi fick typ välja vad vi skulle göra idag, jag började med NO, men jag kunde ite koncentrera mej för jag tänkte på annat, så jag bytte till engelska, det kändes bättre. (: Så jag fortsatte plugga engelska resten av dagen också. (;


Im starting with the man in the mirror. (;

Nejliutt ;)

Amelia, Nejla och Tessie. (:

Är det bara jag som fortfarande inte går på det söndriga trappsteget? o:

Nejla läste ut favoritboken idag. :D

Jag är osäker på om jag vill det, jag blev inge bra Sandra o_o x)

Nu ska jag plugga NO. ):
ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0