DETTA ÄR MITT LIV

HEJHOPP, MIN GRODA HETER PLOPP.
Idag var jag i skolan, as usual. Vi började med Estet/Slöjd. Vi har världens skönaste lärare, så det var asnajs. Efter det hade vi lunch, maten var väldigt äcklig. Också som vanligt. Och på lunchrasten så pluggade jag matte och hjälpte Nejla, för jag skulle ha matteprov efter lunchen. Matte provet var faktiskt ganska enkelt. Och jag HOPPAS att jag får mer än G vartfall. (: Men det är tveksamt eftersom att jag suger penis på matte. :p

Efter skolan så gick jag hem och gjorde typ ingenting, sedan drog jag till stallet. Jag fick rida Paloma. Det var asjobbigt. Mina händer och armar hade IIINNNGEEENN kraft kvar när vi var klara. x) Men det är bara bra känner jag. (:

Nu ska jag ta en dusch eller nått.
ISHKPAT LUSKIH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0