DETTA ÄR HEMSKT PÅ RIKTIGT


Imorse runt 8 tiden så blev en kille i 14-15 års åldern påkörd av tåget och han avled. Jag vet inte om han gjorde det direkt på plats eller på sjukhuset. Men jag tycker detta är hemskt på riktigt.
Imorse så hörde jag när ett tåg började tuta, och det tutade ganska länge, så jag förmodar att det var det jag hörde, alltså jag hörde när han blev påkörd.
Fatta hur hans familj känner nu, och alla hans vänner. Dom måste ju vara helt förstörda. Och jag känner att det typ alltid händer saker med tågen här, förra året var det ju en tjej som blev påkörd, och för några års sen var det ju 3 stycker ungdomar som blev påkörda av tåget.

Jag tycker det är riktigt tragiskt.
ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0