CUZ I JIZZ IN MY PANTS

HALLIHALLÅ!
Jag fick en känsla av att jag inte har bloggat på ett tag. Och den känslan kanske är rätt? o: Men jaja, det har inte hänt så mycket dom här senaste dagarna.

Idag har jag varit i skolan, vi hade första franskan för den här terminen, det sög. Och jag är rädd för att min lärare vet om den här bloggen ! Not cool, not cool!
Efter skolan åkte jag, Nejla och Tessie till stan. Vi gick runt ett tag, och jag köpte ett par ROOOSSAAA geekglasögon och ettpar likadana solglasögon fast dom var blåååa. (: Och så köpte jag 2 tröjor. :D Det kändes bra. (:

Och kolla vilken grupp jag hittade på facebook! :

Asså nejnejnejnej, flera gånger NEJ! Inte okej, jag HATAR brittisk dialekt, måste vara det FULASTE sin finns. O_O
ISHKPAT LUSKIH

Kommentarer
Postat av: Johanna

amerikansk engleska är typ 10000000000000000000000 ggr fular -.-'

alla som pratar brittiska är mina idoler :D

2010-01-22 @ 16:00:18
URL: http://johannakjellmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0