CAN YOU IMAGINE?

God eftermiddag alla barn (:
Asså jag känner att jag MÅSTE se I love you, man. Min idol (Andy Samberg) är ju med i den! Vad som helst som involverar Andy Samberg måste ju vara sjukt kul. Sen är ju killen från How I met your mother med i den också (:
Sitter för tillfället och konverserar med min bästavän Luskius. Hon tycker jag är dålig på att blogga så jag försöker förbättra mej hahahaha.
Föresten har ni hört om Carly Paige? Hon är bara 12 och har gjort typ världens bästa låt. Kanske inte världens bästa . . men den är väldigt bra.
För er som undrar har jag under min lilla 'blogg pause' kommit på vad jag vill bli när jag blir stor. Jag ska bli en kriminal psykolog. Jag har inget att skriva om hahaha. Jag är så ointressant . . nu ska min pappa åka och skateboarda. Han är cool (: Han var typ proffs när han va 17. Han ska lära mej skateboarda. (: Nej nu börjar jag bli allt för tråkig av mej.
ISHKYPISHKYPUFF & MISHELIMISHY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0