My life be like

God jul! Är grymt trött nu, och har lite ont i magen efter all mat men men. Fick scrubs säsong 9 på DVD så jag har suttit och kollat på det i någon timme? Bläddrar igen typ alla avsnitten nu, fan, vill egentligen spara lite på spänningen men det är ju så bra. Plus att dom har nya "interns" och en av dom är sjukligt snygg . . . man vill ju bara se mer av honom hahaha. Fick också en HD video kamera som jag önskat mej, och sen några smycken, tofflor, underkläder, iphone skal och smink. Men jag ska ju fira jul #2 i Danmark med mamma så det blir nog lite fler gåvor där också :)
Ska se klart ett avsnitt till och sen ska jag nog sova för som sagt är jag väldigt utsliten.
ISHKPAT, EMELIE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0