LALALALA

Hej. Aj. Shhh. Emh. Jaa.. Aj. Bea sluta nypa mig. Ahahahja! Hon bits! Asså det är något mellan Bea och mina fötter. AJ! Jag ska träffa Alex Gaskarth om 2 månader. SHHHH. Oj förlåt. Jag är inte trött, men mina ögon gör ont. *Gäsp* ksjncdhikabz. Såhär, säldjup. Huhhuhu. När dom gör såhär. Om du förstår. Ibland önskar jag att jag var fjortis så jag kunde ha mjukisar på mig i skolan varje dag.

Ja detta är så några vanliga ord/meningar som Emelie skulle kunna säga. Fullt normal. Hihi.

Nu är vi iallafall tillsammans igen. Att ha ett distansförhållande är rätt svårt. Men vi har klarat oss rätt bra hittills. Nu ska vi ha det riktigt najs. GUDBAJ!
- LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0