ATTACK ATTACK

Hellu :)
Ska snart gå och lägga mej men jag kände att jag kunde slänga in ett inlägg innan jag springer iväg och borstar tänderna. Har haft en ytterst tråkig kväll. Kunde verkligen inte komma på något att göra. Skulle ut och gå med hunden men klockan var typ 10 och jag ville inte bli våldtagen så det blev inte av. Så jag satt mej ner med gitarren, den sysselsätter ju alltid, och så började jag spela lite :) Lyckades komma på en låt som jag hittentills är väldigt stolt över. Weehoo!
Imorn får vi ha på oss vad vi vill, så jag kanske lägger upp en dagens outfit beroende på vad jag hittar och om det blir snyggt nog att visa upp. Om jag går i typ jeans och t-shirt känns det inte lika nödvändigt att visa er om ni fattar. Grejen är att jag har en outfit i huvudet men det fungerar typ bara med klackar och jag vet inte om jag ska ha det i skolan? Asså, min skola är ju uniform, så vanligtvis har man på sej en pike tröja med gympa-shorts och converse, så det kanske blir lite för mycket med klackar och allt? Jag vet inte, vi får se hur jag bestämmer mej imorn. Jag kanske tar med mej några ballerina skor och byter om det känns fel :)
Hur som haver ska jag nog börja röra mej mot sängen nu för klockan är ju snart 12. Oj vad busigt att jag är uppe så sent :) Hahahaha jag börjar tänka på när jag va liten och att stanna uppe till 12 var typ det svåraste som fanns men det hände bara på nyår, och nu är det typ svårt att lägga sej före 12?
Men här får vi en snäckig bild på yours truly före jag kilar! Ishkpat!
- EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0