WHERE MAH DAWGZ AT?

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ (:
Jag sitter hos Linnea Luskendal och väntar på att hon ska duscha klart. Annat än det väntar vi på Nejla & läser pedagogernas lilla blogg om seniorerna. Trevlig morgon verkligen (: Linnea har tänkt ha mittenbena idag säger hon nu. Det blir nog snööööööggt. Jag testade faktiskt det igår, fast jag ändrade mej och la tillbaka snebenan men eftersom jag plattat håret i mittbena så stog luggen rakt upp när jag la tillbaka den /:
Igår testade jag sushi för första gången (: Det va ganska najs faktiskt. Sen kolla vi på början av den svenska produktionen Shanghai Knights. LOLOLOLLOLOLOLOL :)
Nu får ni en bild på mej (:
ISHKPAT!
- EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0