WHATS THE DEAL SONY? GET OFF YOUR HIGH PONY!

Hej alla barn :)
Vart har jag varit i typ 700 år da? Jo, jag har röjt runt och haft ett liv istället för att sitta framför bloggen hela dagarna. Linnea är på konfa läger för dom som ikke vet :)

IALLAFALAFEL, jag sitter hos 'Johanna den Basta' som hon kallar sej och lyssnar på gamla smöriga kärleks låtar, dricker hallon&blåbärs MER och Johanna sitter och tjockar sej på russin. What a life. Vi har precis varit och tagit bilder i någon random lekpark som hade en stor trä häst i den & sjungit Kesha låtar med brittiska dialekter.

HAHAHAHAHAHAH och så när vi gick till lekparken berättade jag för Johanna att jag skulle gifta mej med Alex Gaskarth och hon ba, "får jag va präst?"
Så är ju jag seg och lite borta i mina egna tankar så jag va lite tyst en stund och ba, "jag har redan hyrt en häst". HAHAHAHA påminner om "BÅT?" incidenten förra året :)


RUSSIN! Ah iaf, ISHKY MINA SMÅ PYJAMASBANANER :)
- EMSELI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0