THIS IS A DASHBOARD CONFESSIONAL

Men tjenare, idag är sista dagen på mitt sommarlov. Imorgon ska jag flyga tillbaka till Dubai, & dagen därefter är det skola. Ni ska bara VETA hur otaggad jag är /: VILL BARA HELT ENKELT INTE. Usch, skolan är aldrig kul.
Men idag har jag skypat och ätit. Typ. Kul dag? Hahahah, tycker jag iaf. Vi åkte och åt på något fint italienskt ställe så de va najsan brajsan. Åt pasta, liksom ifall ni ville anteckna. Igår köpte jag lite nytt smink. Också några grymt sexiga strumpor. Men nu sitter jag här och lyssnar på Jennifers Body sountracket. Känner att några låtar är ganska bra :) Måste se den filmen. Gud, jag råkade bita mej själv i kinden här om dagen och det gör fortfarande ont där .. bet väl hål eller något, najs. Och ifall ni undrade, eller om ni ens märkte så är det inte min rosa BH ni ser tränga sej fram bakom det blåa linnet utan det är ett till linne, under det blåa. Tänkte bara säga det.
Detta har varit ett ytterst intressant inlägg, men jag kan tyvär inte skriva mer för det gör hemskt ont i min bakända av att sitta på golvet såhär.
Tack och go'kväll,
- EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0