THIS AINT HOME

I just don't f*cking wanna go back. Not now.
Imorgon flyger jag till Danmark, och på Onsdag ska man tillbaka till helvetet. Jag har aldrig varit så unexcited i mitt liv. Jag vill inte dit. Verkligen inte. Det enda som jag kan trösta mej själv med är att jag får träffa Carmen, Sarah och min hund igen, men allvarligt talat finns det inget annat med det där stället som lockar mej.
Nu sitter jag liksom här och lyssnar på Collide och har lust att gråta tills jag får vätske brist. Allvarligt talat, varför jag? Jag ångrar inte att jag flyttade till Dubai. Om jag inte gjort det skulle jag missat så mycket roligt i mitt liv, men seriöst .. the party ended long ago. Det är helt enkelt inte kul längre. Jag vill bara hem. Jag saknar mina kompisar, mitt liv. Det gör så jävla ont i mitt hjärta ska ni veta. Jag kan inte ens förklara hur sämst detta är.
Gotta go, mitt batteri tar slut.
Peace y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0