SÅ LÄNGE JAG LEVER

Hej och hå alla uppe i det blååå!
Snart ska jag sova. Tänkte bara skriva lite här föörst.
Åkte in till stan idag. Ensam. Kändes lite tråk faktiskt. Men jag hade tur och träffade Filippa och Tove i stan. Vi gick till donken och satt där och snackade ett tag, det var mys. Sedan gick vi vidare till Gina, jag köpte jeans, en t-shirt och trosor, dock råkade jag köpa storlek XL i ett par, haha. BIG F-A-I-L.
Sedan gick jag vidare till frisören och mötte upp mor min. Så jag klippte håret och lite sånt grejs. Det var skönt att få det klippt faktiskt.

Tänkte också säga att jag sakar Gransnäs och alla underbara människor där ifrån så otroligt mycket. 
 
ISHKPAT. LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0