JUMP FOR MY LOVE

Fick världens sötaste kommentar av Sandra :) Gud vad jag blev glad av den. Älskar dej min lilla sugpropp!
Iaf, nu är man ju i Danmark med mamma och Flemming. Har bara hunnit äta lunch och chilla här hemma hittills. Tänkte ta vara på kylan nu när den väl kommit och ta några av mammas mysiga tjocka tröjor och ha på mej imorn :) Har också målat mina tånaglar rosa och fina. Imorgon ska jag ut med mammas kamera och fota min älskade får igen! Jag glömde nog lägga upp dom jag tog sist? Det måste jag ju visa :)
Okay, jag ska fortsätta måla naglarna. Tänkte göra ett mönster.
ISHKYYYY
- EMELIE

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Hahah ja det måste vi ha! Jag saknar också våra lekar :( Vi var verkligen onormala barn...

Kram på di <3

2010-08-29 @ 21:01:55
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: KJ

Alltså.. jag känner ju inte dig så jag hänger inte med. Har du tre hem? Ett i Sverige, ett i Dubai och ett i Danmark? ;o

2010-08-30 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0