JAG VILL VA EN HÄST NÄR JAG BLIR STOR

Hejsan :)
Har varit i stan idag med ääääääääääääääääälskade Linnea, Tessie & Natalia. Har saknat dom GANSKA mycket! Vi sprang iaf runt i några affärer. Tessie och jag roade oss med att pröva på de fulaste kläderna vi kunde hitta och sedan ta sexiga omklädningrumsbilder. IT WAS HOT! Medans vi stog och töntade oss så gick Linnea och Natalia till donken så vi träffa dom där och åt lite maaat. HAHAHA vi lekte en väldigt rolig lek som involverade pommfritt och olika kroppdelar :) Sen köpte jag några presenter till Neah och Tessie och så åkte vi heeeem. Jag skulle blivit hämtad av min farmor på Vallentuna station för att åka till mina kusiner men så satt jag där på tåget och prata med Tessie så stängs dörrarna och hon ba "vart skulle du av?" så kollar jag och så glider tåget iväg från min station ): Men jag blev upphämtad från Ormsta ist! Åkte som sagt till mina kusiner och åt, funfun.
Nu ska jag iaf sova för Neah och Tessie ska konfirmera sej imorgon och jag måste typ gå hemifrån vid 10 så jag ska vakna vid 8. Oh my goood jag kmr DÖ av trötthet. Har typ inte varit uppe så tidigt sen 1400 talet :/
ISHKYPAT! - EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0